ik kan mijn apps die ik op mijn sd kaart heb staan niet terug vinden in mijn nieuwe samsung galaxy s plus?

als ik de sd kaart in mijn oude samsung galaxy mini stop zijn ze er weer allemaal

en hoe ga je terug naar fabrieks instellingen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Dat komt omdat deze geinstalleerd zijn toen je sd kaart nog in de mini zat.
Je hebt nu twee oplossingen.
1 is om je apps opnieuw te instaleren vanaf je S-plus
2 is om op je mini ( met je sd kaart ) titanium backup te plaatsen en een backup maken van je apps.
Daarna zet je de sd kaart op je S-plus en instaleer daar ook weer titanium backup, daarna doe je een reset.
Dan ja je weer naar titanium en haal vanuit dat programma je backups terug van je apps.
Let wel, dat deze apps natuurlijk wel compatible moeten zijn met je S-Plus.

Terug naar fabrieksinstellingen?
Simpel
Zie bronvermelding

suc6
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een samsung galaxy mini, maar ik hoop dat ik je wel kan helpen:

je kan naar je toepassingen gaan
instellingen - toepassingen

per GEDOWNLOADE toepassing kan je instellen of het op je telefoon moet (sim) of op je SD-kaart.

Zo kan je ook controleren wat er wél en niet op je SD-kaart staat.

LET OP: Ga ALLEEN terug naar fabrieksinstellingen als je alles wat je op je telefoon ooit heb gezet (telefoonnummers en apps, en foto's, video's, muziek enzo), ALLEMAAL op je SDkaart staat, zo niet (of je weet dit niet zeker), dan ben je ALLES kwijt!

Dat weet ik, want dat heb ik een keer gedaan toen mijn telefoon in de soep was gelopen, géén aanrader.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dan moet je de sd kaart in de oude telefoon doen en hem afmelden dan in de galaxys plus doen en hem aanmelden dat staat bij mij in de handleiding