Is er een mogelijkheid om onder je telefoon abonnement uit te komen?

Ik heb een telefoon abonnement tot januari 2013, alleen ik zou graag een andere telefoon met abonnement willen hebben. Ik word echt gek van mijn huidige telefoon..
Kan dit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

hallo ik heb het wel gehad met t-mobile dat ik na veel bellen en zeuren me abonnement stop te zetten met de rede dat ik slecht bereik had en steeds verbinding was verbroken. moest alleen maar me gsm terug sturen. licht er aan hoelang je de abo al hebt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij mij is het ook ooit gelukt! Een jaar eerder m'n abbo gestopt. Ik had n draak van n tel.. N Samsung 360 maar daar waren landelijk problemen mee vandaar
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als jij een telefoon die werkt zoals hij hoort te werken, zal dit niet zomaar gebeuren. Je zult dan je abonnement moeten voortzetten. Bij sommige providers kun je je telefoonabonnement wel 'afkopen', maar dit is prijzig.

Kun je er echt niet meer tegen?
- Koop een tijdelijke telefoon. Gezien je een aantal maanden van te voren een nieuwe telefoon uit mag zoeken is de overbruggingsperiode maar een dik half jaar.
- Schaf bij een andere provider een nieuw abbonement aan. Je hebt een nieuwe telefoon, maar je zit helaas tot januari 2013 nog wel aan je abbo vast, en hebt dus dubbele kosten. (Al kun je kijken of je je huidige abonnement (kosteloos) naar beneden kunt zetten. Maar ook dit is lang niet bij alle providers mogelijk.

Toegevoegd na 2 minuten:
Je moet dus echt een goede reden hebben om onder je abonnement uit te komen. Als het er alleen om gaat dat jij de telefoon niet fijn vindt, dan is het, helaas voor jou, niet hun probleem. Ze zullen ook zeker niet zomaar je abonnement beeindigen.

Maar als je dus wel een goede reden hebt, neem vooral contact op met de klantenservice.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het bij meerdere toestellen bekend is heb je daar best kans op. Maar, ze gaan niet makkelijk doen. Een abbo stoppen ze niet zomaar en doen ze heel moeilijk over. Kans is ook dat ze hem dan liever voor je laten repareren o.i.d. Maar contact opnemen met de klantenservice kan nooit kwaad!