Waar kan ik een doorzichtig hoesje kopen voor NokiaC3? Een hoesje dat het hele toestel, vooral het toetsenbord, tijdens het gebruik beschermt. Dank!

12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maak een foto van de dichte kan en een als ie open is dus met het toetsenbord

Antwoorden (1)

Ik weet niet of je naar een winkel bent gegaan of dat je via het www je toestel hebt gekocht, of dat je dit toestel hebt gekregen.
Als je dit toestel hebt vanwege je werk, dan zou ik mijn baas vragen naar een hoesje.
Als je het toestel hebt gekocht/gekregen, dan zou ik eens langs een telefoniewinkel gaan. Ook zijn er verschillende webshops waar je een hoesje kunt kopen. Dat is een kwestie van google-en.