Probleem met mijn telefoon. Kan iemand mij uitleggen hoe ik dit oplos?

Ik heb vandaar mijn nummer veranderd bij de kpn, waar ik sinds een tijd een abonnement bij heb afgesloten. Mijn nummer heb ik verwijderd omdat ik lastig gevallen word door iemand.
Die persoon kan me nu niet meer bellen, maar wel nog steeds via iMessage berichten naar me sturen. Ik heb alle instellingen van mijn iPhone 4 terug gezet, en ik zie bij de instellingen van imessage dat ik berichten op twee adressen ontvang, namelijk mijn nieuwe nummer en mijn email adres.

Hoe los ik dit op?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vandaar = vandaag

Antwoorden (1)

volgens mij moet je dan ook je e-mailadres veranderen, want je huidige adres staat natuurlijk bekend bij diegene die je lastig valt.