Kan je van iemand die jou belt maar geen nummer laat zien achterhalen wat het nummer is?

Ik werd laatst gebeld toen kwam er geblokkeerd op te staan nu wil ik graag weten wie dat was.
Kan je op een of andere manier het nummer achterhalen?
Ik heb een iphone 4

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor zover mij bekend is dit alleen mogelijk als er strafbare feiten worden gepleegd. In andere omstandigheden blijft een geheim nummer geheim.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan toch instellen, dat je nummer niet getoond mag worden? De provider zorgt dan wel voor contact, en toont het nummer niet.
Zou het met speciale programmatuur toch te achterhalen zijn?

Het beste antwoord

Een "geheim" nummer kan achterhaald worden door gerechtelijke diensten, maar wordt in principe niet aan de aanvrager vrij gegeven. Het kan dan wel gebruikt worden voor een gerechtelijk onderzoek. OPGELET: er zijn kosten aan verbonden voor de aanvrager.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee, dat kan niet.
Dat is juist de bedoeling van die functie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het nummer blijft geheim daar kom je niet 1..2..3 achter. Maar stel je wordt gestalkt door een onbekent nummer kan de provider wel achterhalen wie het is en blokkeren ze het nummer. Maar jij zal nooit weten wie het was.