Hoe sluit ik een analoge telefoon op een mobieltje aan?

Ik heb een alarmsysteem voor het huis, dat automatisch een nummer draait als er alarm is. Via de telefoonlijn dus. Maar op de plaats waar dat alarm komt, heb ik geen telefoon. Ik zou dat kabeltje (het is een kabeltje dat je in een telefoonstekker kunt klikken) graag aansluiten op een mobieltje. Kan dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
is het niet eenvoudiger het te bellen nummer in het alarmsysteem te wijzigen?
bamibal
12 jaar geleden
Nee, het probleem is dat het alarm op een telefoonverbinding moet worden aangesloten. Anders kan hij niet bellen.

Antwoorden (1)

De gsm-module van Elro (SA125) is een universele oplossing, maar wel duur.

Zelf zat ik met hetzelfde probleem, en heb het alarmsysteem met een speciaal kastje op het basisstation van mijn DECT-telefoon aangesloten.
bamibal