Ga eens naar dat mapje waar BlackBerry Messenger normaal staat (bij mij is dit instant messaging), druk op je opties-knop (knopje met BlackBerry-logo) en dan op "alles weergeven". Voor zover ik weet, kan BBM niet verwijderd zijn, en heb je hem perongeluk verborgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje ik had het per ongeluk verborgen wat stom van mij!

Andere antwoorden (2)

In je hoofd scherm ff intypen: Blackberry. Als het prgramma dan niet tevoorschijn komt, gewoon even opnieuw downloaden in je app world.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat je als eerste kunt proberen is je blackberry rebooten. en als het dan nog niet verschijnt zal je het opnieuw moeten downloaden.

Toegevoegd na 1 minuut:
owjah je kunt ook perongelijk ping hebben verborgen. om het dan terug te krijgen moet je op dat blackberry logo knopje duwen en dan op alles weergeven.