Hoe krijg ik de icoontjes in een andere opmaak op de GSM?

Op mijn GSM een Samsung S2 had ik kort geleden alle apps onder elkaar, in alfabetische volgorde. Blijkbaar heb ik iets aan zitten passen, want nu staan ze als een raster op 4 of 5 verschillende screens. Hoe kan ik dit terugdraaien?

12 jaar geleden

Het beste antwoord

Menu openen
Backspace indrukken
Weergave veranderen

volgens mij is het zo
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Simpel, maar dat is alles als je het weet.

Dat kan op twee manieren.
U kunt als u in de drawer , waar uw apps staan op de linker soft knop ( menu ) drukken.
U krijgt nu een venster "wijzigen".
Als u hierop tikt zult u zien dat uw al uw iconen geselecteerd worden, nu kunt u deze iconen met de hand verplaatsen.
De icoontjes met een min kunt u door dubbel te tikken ook verwijderen.

Een tweede methode is om uw toestel te herstarten.
Dat laatste werkt niet bij alle toestellen, gewoon proberen, baad het niet dan schaad het niet..