Hoe koppel ik mijn samsung gio met Samsung kies.? Ik krijg een fout melding!

Hallo Alex

Ik heb ook een Gio maar probeer deze te koppelen aan Kies die ik heb geïnstalleerd op mijn mac. ik krijg de hele tijd de melding van dit toestel word niet ondersteund ??

Ik heb meerdere dingen geprobeerd maar zonder succes.

Heb jij nog tips?
Ik ben reeds lid geworden van samsung world om daar mijn vraag te stellen maar ik kan niet op eeen normale manier inloggen.

Ik heb een Gt-s5660
android versie 2.2.1
buidlnummer FROYO.XXKC4
Kernel versie 2.6.32.9-perf
root@dell104#1
Ik wil graag koppelen met kies op een back up te maken en nw sw te laden. ik hoor goede dingen na de update over de accu rest tijd.

Ik hoop dat je me kan helpen.
Ik heb een bestand toegevoegd van de melding.

Groet Mark

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Kies is wel eens wispelturig.
Als u na het plaatsen van de usb het "rolgordijntje"van uw Gio naar beneden trekt ziet u daar een mededeling omtrent USB staan, deze moet u aantikken, hierna volgt nog een bericht, deze kunt u gewoon bevestigen.

Nog geen verbinding?

Heeft u na de installatie van kies ook een reboot gedaan?
Klinkt gek, maar doe dit ook even met je Gio.

Nog geen verbinding?
Probeer dan een oudere versie van Kies,
de nieuwste versie van Kies gaf bij mij ook wel eens problemen.

Even een tip om mee te nemen.
Een backup draaien kan ook zonder Kies.
Uw Gio moet dan wel geroot zijn.
U download via google-play het programma "Titanium backup".
Hiermee kunt u al uw apps en instellingen backuppen.
Ook kunt u uw apps dan naar de sd kaart verplaatsen, dit bespaart dan weer geheugenruimte.

Backups van sms kunt u doen met behulp van "sms backup" dit programma'tje is ook te vinden in Google-play.

Instaleren van nieuwe FW kunt u doen doormiddels gebruik te maken van het programma "Odin".
Er is een Odin variant in omloop voor de Apple.

U moet dan wel uw eigen firmware opzoeken.

Firmware kunt u hier vinden;
http://www.sammobile.com/firmware/?page=-1

Odin;
http://www.odinandroid.net/
Maar is ook te vinden bij Sammobile

U kunt voor verdere vragen ook terecht bij;
gathering.tweakers.net
of
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1209425

Ps er is ook een release van een FW gebaseert op ICS.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb dat ook altijd maar ik haal mijn sim kaart eruit. Dan doet die van mij het wel altijd.