Ik ontvang geen mailberichten meer op mijn BlackBerry Bold 9780, hoe kan dat!? Zie beschrijving!

Eerst lukte het wel altijd, dat ik gewoon mijn mail binnenkreeg, alleen sinds een paar dagen krijg ik geen mailtjes meer binnen, en als ik via internet op computer op mijn Hotmail kijk zijn er vele ongeopende berichten, dus hoe kan dat dat ik ze niet meer binnenkrijg op mijn Blackberry!?En wie helpt me verder!?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ga eens naar je instellingen en stel je mails opnieuw in. Bij mij overkwam hetzelfde op mijn iPad en dat hielp. Ik hoop voor u dat het ook helpt.