Waarom kan mijn LG optimus 2X speed asphalt 5 niet draaien?

Gedownload via internet als APK. Aantal keren geprobeerd maar hij start niet op. Andere zwaarw games als modern combat, gangstar rio, asphalt 6 draait hij wel.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Probeer eens een andere download, misschien ligt het aan de download namelijk. Paar verschillende APK's proberen, als het goed is werkt er dan wel een. Zo niet, dan ligt het aan je toestel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Foute Apk bestand.

Met losse gedownloade Apk bestanden is het altijd de vraag of deze goed zijn of als er niet mee gerommeld is.

Dus waarom hij niet draait zal waarschijnlijk aan één van deze twee oorzaken liggen.
Mocht hij namelijk incompatible zijn dan geeft asphalt dit zelf aan dmv de volgende tekst " we are sorry, your device cannot support asphalt 5 ".

Advies?
Download hem gewoon vanuit Google Play ( voorheen market ), zekers nu hij gratis is zou ik het gedonder er niet om willen hebben.