Hoe krassen verwijderen tablet?

Ik heb een tablet gekocht, heb ik al een tijdje.. ongeveer een half jaar. En nu zitten er vreselijke krassen op ;( veel kleintjes... (die scheuren ook wat uit) en ook een dikke. Ik heb gehoord dat je die krassen best wel simpel kan verwijderen. Maar hoe doe je dat precies? En wat is het beste middel om dit te doen? Kan het gewoon met een thuis-artikel, of moet ik eerst voor naar de winkel???

Het gaat om een Tablet met een plastic scherm :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.2K

Antwoorden (2)

jazeker!!
zijn speciale tubes voor o.a. Displex (verkrijgbaar bij o.a.Conrad)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
geen idee
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kunt het heel ouderwets proberen met sigarenas.
Polijstpasta's zoals de hierboven genoemde Displex voldoen goed bij kleine ondiepe krasjes.
Maar met tandpasta kunt u ook goede resultaten behalen.
Echter de diepere krassen kunt u hiermee niet verwijderen, en ondanks sommigen beloven, uw scherm wordt nooit meer als nieuw.

Voorkomen is in dit geval beter dan genezen.
Als u uw scherm eenmaal naar tevredenheid heeft gepolijst dan zou ik gaan kijken naar een screenprotector.
Ik geloof dat zelfs de action deze heeft liggen.
Hierdoor voorkomt u verdere beschadigingen, maar heeft wel weer als bijkomend nadeel dat uw scherm iets ongevoeliger wordt ten aanzien van de bediening.
Het is net waar u voor kiest.

Mocht het scherm dusdanig beschadigt zijn en het is in uw ogen lonend dan kunt u ook overwegen om
het scherm te ( laten ) vervangen.