kan ik een htc sensation xe gebruiken als wifi hotspot?

en kost het dan ook tegoed wat van de simkaart afgaat? simkaart met abbonement?
ik ben totaal niet bekend met smartphone en internet en hotspot enzo. weet wel dat met prepaid internet je btg binnen 2 minuten op is..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Als het ergens bij je instellingen te vinden is en je kunt het aanvinken: ja, dan kun je je toestel gebruiken als wifi-hotspot.

Ik zet mijn Samsung GS2 wel eens aan als wifi-hotspot. Mijn vriendin (die geen mobiel internet-abonnement heeft) kan dan met haar toestel op mijn wifi-netwerk - als we samen weg zijn :)

Het data-verbruik gaat dan wel van jouw databundel/tegoed af. Maar mijn vriendin bijv. maakt alleen gebruik van Whatsapp, en dat kost bijna niks.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt een HTC Sensation XE inderdaad gebruiken als Wi-Fi Hotspot. Volg daarvoor de volgende stappen:
--
1. Ga naar 'Wi-Fi Hotspot' in je applicatielijst.
2. Klik op 'OK.'
3. Klik bovenaan op het vinkje, zodat de Hotspot wordt geactiveerd.

Je kunt nu een eigen router naam kiezen (SSID), en eventueel een wachtwoord.

Je kunt nu een ander apparaat via Wi-FI verbinden met jouw HTC Wi-Fi Hotspot.
--
De dataverbindings kosten verlopen via degene die de Hotspot geactiveerd heeft. Degene die verbonden is heeft geen kosten.