Microfoon op Galaxy s2 slecht te horen?

Ben erg tevreden met mn Galaxy S2, echter: De microfoon zit aan de achterkant. Wanneer je tijdens een gesprek van hand wisselt, dus de telefoon aan het rechteroor en vasthoud met de linkerhand, bv. om iets te noteren, ben je niet meer te verstaan. Je houdt dan de microfoon bedekt met de handpalm. Is daar een oplossing voor? Jaja, de telefoon aan het andere oor nemen. Kan ook. Maar het zou beter zijn als het aan de voor- of onderkant zou zitten. Gaatje boren???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ik zou niet zomaar een gaatjr boren, zit een printplaat achter, maar misschien is het een idee om een koptelefoon of een oortje op blue tooth te kopen dan kan je alles noteren zonder telefoon in je handen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb daar helemaal geen last van hoor, heb ook de GS2 maar het is mij nog nooit overkomen dat ik niet te verstaan ben. Dus: toch anders vasthouden.