hoe kan je een galaxy tab 10.1 update met android 4.0, welk programma heb ik hier voor nodig?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Een half jaar geleden was er nog geen update voor de tab 10.1. (zie eerdere vraag hierover in de bronvermelding). Mij is wel gelukt de GS2 te flashen, maar of dat met een tab ook mogelijk is, zou je even moeten googlen. Het programma wat ik nodig had, was Odin - wat overigens alleen op een Windows pc werkt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij moet je Kies gebruiken, te downloaden via de samsung website. Als je de tablet dan aansluit en Kies opent, zou er direct een mededeling komen als er een nieuwe, Nederlandstalige update beschikbaar is.