Op mijn Samsung GS2 wordt meer geladen. Misschien is het omdat de mobiele versie van veel sites wat beperkter is, omdat het anders veel te lang duurt voordat hij is geladen. Als ik op mijn GS2 naar bijv. goeievraag ga, krijg ik ook een veel minder uitgebreide versie te zien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tja, maar mijn vrienden hebben geen probleem op hun iPad en iPhone. Dus ik snap niet waarom ik dat wel heb?!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is wel raar ja...
Ik hoop dat er iemand is die het beter weet :)