Ik wil graag op mijn PC webpagina´s opslaan en deze vervolgens op mijn Android offline lezen. Is dat mogelijk?

Omdat ik naar een land ga met zeer hoge roamingkosten en vrijwel geen Wifi aanbod, wil ik van tevoren de nodige informatie op mijn PC verzamelen en overbrengen naar de Android en deze met een browser lezen. Iemand een idee hoe ik dat kan doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Powergen
12 jaar geleden
E
Powergen
12 jaar geleden
Woops.. maar als je die pagina wilt gaan lezen.. zijn ze mogelijk al verouderd want ze kunnen niet ververst worden.

Het beste antwoord

Ik doe dat regelmatig:
Vanuit google chrome kun je pagina's naar een pdf bestand printen.
PDF bestanden kun je op je smartphone lezen (al is het niet altijd even geweldig)
Je kunt ook de html codes opslaan, maar dat werkt niet altijd even goed, en levert veel meer gedoe op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ Vanuit Firefox kan het ook (en volgens mij ook met IE).
Op een Mac is het mij niet gelukt (bewaren is alleen mogelijk als 'Webarchief').
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met "op een Mac" bedoel ik natuurlijk vanuit Safari ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een praktische oplossing en het scheelt buitenlandse Roamingkosten.

Andere antwoorden (2)

Niet dat ik weet, wat je wel kunt doen is de inhoud ervan op evernote zetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Readitlater