Dat gaat niet zomaar;

Een telefoon is ontwikkeld voor een besturingssysteem en dus ook geoptimaliseerd voor dat besturingssysteem.

Wanneer jij een ander besturingssysteem gaat proberen te installeren kunnen verschillende dingen van je telefoon niet meer correct werken. Bijvoorbeeld de camera of het geluid.

Je moet trouwens een behoorlijke goede tweaker zijn wil je dit voormekaar krijgen, daarom raad ik persoonlijk jou aan om hier niet aan te beginnen als is het toch verleidelijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat zal erg liggen aan de telefoon die je hebt en of het überhaupt kan met die telefoon.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet welke telefoon jij hebt vanwege slechte info.
Enfin, als jij je telefoon kan 'rooten', dan kun je via je computer android erop zetten.

Voor meer informatie moet je 'rooten' even googelen