Met welke app kan ik videobestanden op mijn iPod Touch afspelen zonder converter?

Zoiers als de app Flexplayer, deze is erg fijn maar kan ik helaas niet installeren op mijn iPod Touch 2.
Is er een vergelijkbare app als deze? Het liefste gratis, maar betaald mag ook.

Ritsuka
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Zelf gebruik ik OPlayer Lite.

http://itunes.apple.com/nl/app/oplayer-lite/id385907472?mt=8
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
En hiermee kun je via iTunes bijvoorbeeld een avi op je iPod zetten?
Powergen
12 jaar geleden
Deze hoef je niet eens met iTunes te gebruiken want hij zet het automatisch om.
Ritsuka
12 jaar geleden
Hoe zet je een bestan erop dan? Via flexplayer is het ipad connecten, in itunes ipad aanklikken en naar tabblad apps gaan, en dan kan ik onderdaan de app selecteren en iets toevoegen. Werkt de door jou genoemde app ook zo? Dat wilde ik graag weten.
Ritsuka
12 jaar geleden
Met ipad connecten bedoel ik op pc aansluiten met usbkabel.
Ritsuka
12 jaar geleden
Ik kan wel bestanden erop zetten, maar de app crasht als ik het wil afspelen, helaas..
Powergen
12 jaar geleden
Als je video's wilt downloaden moet je naar de video gaan (de url van de video) en daar krijg je de optie om het bestand op te slaan of het laten afspelen. Heb je wel iOS 3 of hoger?
Ritsuka
12 jaar geleden
Ik heb iOS 4.3 ongeveer. Hogere versie wil niet. Ik heb via iTunes een paar filmpjes opgezet (20 min, 150 mb), maar hij crasht telkens met afspelen.
Powergen
12 jaar geleden
Ohh.. ehm jah.. dan houdt het op. Bij mij werkt ie iig wel... dan maar wachten op andere oplossingen van gebruikers helaas.
Ritsuka
12 jaar geleden
Ik ben maar weer Videora iPod Converter gaan gebruiken :/