Waarom werkt mijn simkaart niet ?

Hallo, Ik heb een Iphone 4 sinds vandaag. Nu moest ik de sim van mijn oude nummer blokkeren en de micro kaart voor mijn iphone activeren.
Zo gezegd zo gedaan.
Nu is de sim op mijn oude telefoon geblokkeerd maar als ik mijn Iphone aanzet staat er : Simlock actief, plaats een geldige simkaart zonder code om de Iphone te activeren.

Vervolgens kan ik dan als ik klik op ontgrendel (dat staat eronder) wel een code invoeren en dan vind hij geen service.

kortom, hij doet moeilijk. Moet ik geduld hebben of zie ik iets over het hoofd?

bedankt alvast!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Vaker kan het zo zijn dat de simkaart 24 uur nodig heeft om door het hele netwerk heen te komen en geactiveerd te raken. Het beste kun je even je eigen provider bellen, die kunnen je vertellen of het omzetten goed is gegaan.