Vanaf hoe laat is de nieuwe iPad (iPad 3) vrijdag te koop?

Meteen als de winkels open gaan of bijvoorbeeld rond 17:00 uur?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Meteen lijkt mij, mensen gaan er zelfs voor in de rij staan !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vanaf 09:00 wordt de iPad 3 verkocht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is de openingstijd :)
Vrijdag om 8 uur openen de Apple Stores hun deuren. Kijk maar in onderstaande link...
(Persoonlijk zou ik gewoon even wachten tot de ergste drukte voorbij is, maar dat is mijn nuchterheid ;) )
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dit ging over vorige week vrijdag!
De stores zijn op 9.00 meestal open maar de ipads mogen pas verkocht worden vanaf 17.00.