Wat betekend dit icoontje bij mijn blackberry?

Ik heb een vraag, ik heb nu een tijdje de blackberry curve 8520 maar sinds vandaag staat er uit het niks een teken in beeld dat ik niet ken namelijk een geel/oranje sterretje. Het ligt niet aan mijn geluidsinstellingen dus ik wou graag weten of een van jullie het misschien weet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat zou ik ook wel willen weten! Heb t ook sinds vandaag en wel meer mensen las ik op internet. Het is in ieder geval geen gewone melding, geen bluetooth, geen updates.. Maar wat dan wel?

Antwoorden (4)

Zelf heb ik totaal geen verstand van die dingen hihi...maar mijn zoontje heeft er sinds kort ook 1en hij zegt dat dat een melding is dat er zijn van bijvoorbeeld apps..zoals whatsapp o.i.d
.......misschien heb je iets aan deze informatie.......
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waarschijnlijk is dit inderdaad van een of andere app, bij mij staat het altijd in mijn mailbox daarvan. aangezien je een ander thema op je blackberry hebt zou het dit goed kunnen zijn!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hallo, ik had dat ook toen ik vanmorgen mijn blackberry bekeek en ben er dus net achter wat het was.
Ga naar je berichten dan zie je bovenaan staan dat je iets kan upgraden voor 75 cent, dat hoef je natuurlijk niet te doen maar door het openen van dit bericht verdwijnt het sterretje op je bb.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De BB website zegt dit:
We krijgen de laatste dagen veel vragen over een mysterieus sterretje op je BlackBerry homescreen. Het gaat hier waarschijnlijk om een melding van een update of upgrade van een app die je hebt gedownload. Soms betekent dit wel dat je, als je de update doet, voor de app moet gaan betalen. Let dan ook even goed op. Kijk in je 'Berichten' map om op te zoeken bij welke app de melding hoort.