Kun je hoofdletters bij blackberry uitzetten?

Altijd als ik begin te typen komt er automatisch aan het begin van de zin een hoofdletter. Kan ik dit uitzetten? Zo ja, hoe?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
MissBiggie
12 jaar geleden
Er hoort gewoon een hoofdletter aan het begin van een zin.

Het beste antwoord

Als je de eerste letter hebt getypt delete je die weer en typ je dezelfde letter opnieuw. Dan heb je een kleine letter. Tenminste, zo doe ik het altijd. Of je het echt uit kunt zetten weet ik niet. Ik geloof het niet namelijk.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo doe ik het ook, niet echt handig van Blackberry.
MissBiggie
12 jaar geleden
Maar er hoort gewoon een hoofdletter aan het begin van een zin.