Waar kan ik veel informatie over de Xperia Mini Pro vinden?

Op het internet! De bekenste websites zoals: Sonymobile.com heb ik al bekeken!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Op telecomsites kun je het best terecht voor onpartijdige reviews en beoordelingen van telefoons. Wat ik altijd doe is meerdere reviews lezen van verschillende sites en telecomaanbieders, omdat ze soms wel heel erg van elkaar verschillen. De ene is laaiend enthousiast, terwijl de andere helemaal niet overtuigd is bijvoorbeeld.

Ook kun je vaak op Youtube wel video reviews van winkelketens, of van enthousiaste fans bekijken. Op de bronvermeldingen vind je een aantal reviews voor deze telefoon.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt:)