Wat is de USB-opslag bij de samsung galaxy S II?

Ik heen sinds kort en samsung galaxy S II, en bij de omschrijving stond dat hij 16 GB intern geheugen zou hebben. Nou bleek het ten eerste maar 13 gb te zijn, waarvan er 12 gemarkeerd zijn als usb-opslag. Die kan ik dus niet gebruiken. Ik denk dat je er via de computer dingen op kan zetten. Weet iemand of dit klopt en hoe ik dit kan veranderen naar gewone interne opslag?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Beste,

Net als met andere apparaten waar data op kan worden opgeslagen, is een deel van het geheugen niet beschikbaar omdat deze zijn toebedeeld aan de werking van het apparaat.
De rest van het geheugen van de telefoon is enkel toegankelijk via USB door middel van de datakabel. Om data van en naar het toestel over te zetten, adviseren wij jou om Kies te downloaden via de volgende link:
http://www.samsung.com/nl/consumer/mobile-phone/mobile-phones/mobile-phone/GT-I9100LKATNL-support

Met vriendelijke groeten,

Alex
Samsung WebCare
www.samsungworld.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beste, Vanuit Samsung is dit enkel mogelijk via Kies. De telefoon slaat echter data hier wel automatisch op.
Wat probeer je eigenlijk precies te doen? Met vriendelijke groeten, Alex
Samsung WebCare
www.samsungworld.nl