Waarom hoor je een tik in de iPhone 4s als je hem neerlegt of tegen de achterkant aan tikt?

Ik heb meerdere iPhones met hetzelfde euvel in mijn handen gehad en enkel mensen met goede oren horen het ook. Ook als je tegen de bovenzijde van de achterkant tikt hoor je het.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had een Nokia n97 en die hoorde ik nooit dus het moet wat anders zijn.

Het beste antwoord

Dit hoort, elke iPhone heeft dit. Inderdaad hoort lang zo niet iedereen dit.

Maar het is je niks om je zorgen over te maken hoor, waarschijnlijk een foutje of iets dergelijks van Apple.

Toegevoegd na 3 minuten:
Hoort is misschien niet zo'n goed woord maar het is in ieder geval een bekend iets (probleem).