Kan je op een samsung galaxy Y dezelfde apps downloaden als op een 'gewone' samsung galaxy?

Kan je bijvoorbeeld whatsapp erop zetten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

volgens mij kan je op elke android (van samsung) dezelfde apps zetten. het verschilt volgens mij allen via ipod/iphone/ipad en android en whatsapp is een app die populair is en heel waarschijnlijk er wel op zou zitten. En als hij op een gewoone sumsung galaxy zit zowiezo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee zeker niet, ontwikkelaars kunnen zelf kiezen voor welke android toestellen hun applicatie beschikbaar zal zijn. Zo hoorde ik bijvoorbeeld laatst dat Draw Something niet voor de Samsung Galaxy Y beschikbaar is maar wel weer voor de Samsung Galaxy S.

Dit is dus bij sommige toestellen anders dan bij andere toestellen, dit kan bijvoorbeeld komen door het feit dan de processor van de Samsung Galaxy Y te zwak is om het spel vloeiend te kunnen laten draaien, of wat voor mij nog wel logischer lijkt dat het beeldscherm gewoon te klein is om er fatsoenlijk op te kunnen teken.

Toegevoegd na 40 seconden:
Whatsapp gaat inderdaad wel lukken hoor :)