Kan je een code op je smsberichten zetten op een iphone ?

Een code zodat niet zomaar iedereen in de smsen kan kijken
Alleen bij berichten niet op de hele iphone bedoel ik

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Het ligt wat gecompliceerder dan je zou denken. Het gaat door middel van diverse apps en andere partijen zeggen zelfs dat je eerst je iphone moet jailbreaken (kraken). Een simpele optie op je telefoon is er in ieder geval niet. De onderstaande bron geeft je in het Engels een duidelijke handleiding. Succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Hiervoor is een jailbreak vereist. Op andere wijze is dit niet mogelijk.
Heb je al een jailbreak? Bekijk dan eens de applicatie "Lockdown Pro" in de Cydia Store.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op een iphone kan het in principe niet. Je kunt in je safari browser crypto.cat intoetsen. Als je van tevoren een wachtwoord afspreekt kun je beveiligd naar elkaar berichtjes sturen. Het is geen sms, maar data. Dus wel een abonnement met data of wifi nodig. Mocht je safari ook te open vinden dan kun je zelfs browser van de app PrivateWeb gebruiken.
Er is dus een boel mogelijk voor het beschermen tegen nieuwschierige aagjes, maar misbruik deze nooit voor evt. strafbare feiten!