Een app om Engels te verbeteren?

Wie weet een app waarmee ik mijn Engels kan verbeteren? Zodat ik beter kan leren verstaan, praten, lezen en de grammatica + vocabulaire. Het liefst een app uit de Apple store maar android market mag eventueel ook. Hoop dat iemand hier antwoord op heeft!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Misschien op wrts
daar kan je de woorden ook beluisteren en oefenen
daar is ook een app van maar zelf vind ik die niet zo fijn je kan beter gewoon op je comtuper doen
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De google vertaal machine vind ik persoonlijk echt geniaal. Buiten het feit dat je het kunt inspreken en lezen, kun je het ook nog laten uitspreken. Daarbij kun je ook nog eens je frans, duits, spaans enz enz op peil houden ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met zinnen is het idd niet erg handig, maar met lossen woorden zeker wel!
Bekijk de app "Forvo" eens.
Deze applicatie is afkomstig van de website forvo.com.
Deze website helpt je met de uitspraak van diverse talen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Draw Something, hierbij moet je Engelse woorden tekenen en moet je tegenstander het raden, erg goed om je vocabulaire mee te vergroten!!