Hoe krijg ik mijn persoonlijke sms toontje ingesteld bij inkomende berichten?

Ik krijg mijn eigen sms toontje niet ingesteld. Kan alleen kiezen uit toontjes die er al in staan. Ook krijg ik niet ingesteld dat ieder persoon een eigen beltoon heeft

Toegevoegd na 39 minuten:
ik heb een samsung galaxy y s5360

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
6.2K

Antwoorden (4)

onder instellingen-ringtones zul je het wel kunnen vinden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beste,

Vanuit het toestel zelf kun je de SMS-toon niet aanpassen. Je kunt hiervoor wel applicaties downloaden in Google Play (voormalige Android Market), zoals bijvoorbeeld Tonepicker. Met dergelijke applicaties kun je een heleboel geluiden van de telefoon alsnog aanpassen.

Met vriendelijke groeten,

Alex
Samsung WebCare
www.samsungworld.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb niet dezelfde telefoon als jij, een samsung galaxy mini, maar volgens mij werkt het ongeveer hetzelfde:

Je kan o.a. zedge downloaden, dan krijg je, als het goed is, een keuzemenu vanwaar jij je ringtones wilt hebben (mits je kiest voor beltoon, kies je voor melodie, dan zal je zelf op zoek moeten in de menu) Je moet uiteraard wel eerst ringtones downloaden.

Verder moet je de mensen in groepen verdelen, zodat je elke groep een eigen ringtone kan geven. Iedereen een eigen ringtone dat werkt niet (op de mijne niet in ieder geval). Je kan ook voor elke persoon een eigen groep maken (zodat je één persoon in één groep zet), als je persé wilt dat iedereen een eigen ringtone krijgt.

Ga achtereenvolgens naar.
telefoonboek, contacten, groepen, groep bewerken, beltoon instellen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Mijn tekst over zedge moest zo geschreven zijn:

Je kan, als je eerst onderstaande hebt gelezen, o.a. zedge downloaden, dan krijg je, als het goed is, een keuzemenu (als je de beltoon instelt) vanwaar jij je ringtones wilt hebben (mits je kiest voor beltoon dan krijg je zo'n lijstje met beltonen die er op staan of die geinstalleerd zijn), kies je voor melodie, dan zal je zelf op zoek moeten in de menu) Je moet uiteraard wel eerst ringtones downloaden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je gaat naar de ringtone en dan settings en dan staat er ergens instellen als ring/beltoon
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Kan ik dan ook een sms-toon per groep aan maken?