Hoe kan ik het ding op Itunes uitzetten zodat het niet al mijn muziek erop gooit?

Elke keer als ik mijn ipad aansluit gooit het al mijn muziek erop, hoe zet ik dit uit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Door in de iTunes/iPad instellingen "handmatig beheren" aan te zetten, dan moet je met synchroniseren zelf bepalen of er muziek opgezet wordt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

ik begrijp je vraag niet helemaal. maar als ik het goed begrijp als jij je Ipad aansluit. dat hij gelijk gaat synchroniseren maar dat doet mijn ipod ook. maar ik snap niet wat er vervelend aan is want je hoeft niks te doen. je sluit hem aan en hup je nieuwe muziek staat er op. ik denk dat het wel handig is je moet het van een positief punt bekijken. maar dat kan je vast wel uitzetten. als je de balk bovenin je beeldscherm ziet dan zie je veel instellingen. zoek daar is tussen. en anders kan je ook klikken op mijn Ipad. of hoe die dan ook heet. maar veel succes nog.