HELP!!! google play doet het niet. geeft fout melding. wat moet ik doen?

Google play was eerst de android market

kijk onderaan de afbeelding.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb op google gekekrn nix gevonden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb en wil geen root
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ten eerste ik heb geen ics dat staat ook nergens
en ten 2de ik heb een samsung galaxy s2
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
O dat dat is een launcher van go launcher ex
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is al gelukt. maar bedankt voor je moeite. en als je de laatse reactie nog effe als antwoord zet kies ik je als beste antwoord

Het beste antwoord

wellicht dat het probleem daar zit, bij mij staat er namelijk nog gewoon market en ook geen google play. Ik kan er gewoon bij komen. heb zelfde telefoon.