Hoe kan ik bestaande apps van mijn samsung galaxy mini van plaats wisselen?? vb de meest gebruikte naar blz 1 ipv 2 of 3.. Want 3/4 gebruik ik niet!

Nu scroll ik over mijn scherm naar andere pagina's om vb een app te gebruiken.. ik zou de meest gebruikte graag op de eerste pagina willen zodat ik niet steeds moet scrollen..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

lang ingedrukt houden en dan kan je hem verslepen naar de zijkant als je dan als hij aan de zijkant gewoon door sleept gaat hij naar het volgend blad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat klopt maar dan verschijnt die automatisch op mijn achtergrond.. maar ik zou die enkel willen veranderen als ik op de menu klik.. dat die daar veranderd van plaats.. begrijp je wat ik bedoel? (als ik klik op het blauwe vakje met 4 kleine witte vakjes. In die menu)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
er moet wel plaats wezen op het menu, als het vol is zal je eerst plaats moeten maken. als je bedoelt om de apps te verschuiven van blad 1 naar 2 dat gaat niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
na enkele pogingen is het gelukt!! bedankt voor de uitleg!!