hoe kun je er voor zorgen dat de mail op je iphone blijft staan nadat je op je laptop/pc outlook heb opgestart en de mail op outlook hebt opgehaald?

ik lees altijd de mail op mijn iphone, maar als ik dan op de laptop mijn mail bekijk, is de mail vervolgens verdwenen van mijn iphone, alsof outlook het van de iphone ophaalt en verwijdert, graag instructies !

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.1K

Antwoorden (3)

Je iphone kijkt naar wat de server doorgeeft en synchroniseert daarnaar. Je moet in je webmailinstellingen aanvinken of afvinken dat deze het moet verwijderen na download door outlook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet in je outlook instellingen aangeven dat de mail, die opgehaald word moet blijven staan op de server. Je kan ook er voor kiezen om geen outlook maar webmail op je pc te gebruiken, dan blijft altijd alle mail op de server staan.

Als je aangeeft welke outlook versie je precies gebruik, zal ik je vertellen hoe je dat doet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt waarschijnlijk bij account instellingen pop3 geselecteerd, dit betekent dat als je de mail al eens ergens leest dat hij het dan weghaalt bij je account je moet waarschijnlijk Imap4 selecteren.