Dit kun je doen via een USB kabel en wat software op je PC. Er zijn verscheidene ROMS beschikbaar, de RUU roms zijn originele ROMs van HTC die start je gewoon op, de kabel erin en flashen maar.
Voor meer informatie van (custom) roms flashen verwijs ik je door naar de HTC Desire Z roms section op XDA-Developers.

Toegevoegd na 2 minuten:
linkje toegevoegd met de 'stock' roms (RUU) van HTC zelf
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord, welke moet ik dan nemen? Ik heb Android 2.3.3 En software nummer: 2.42.405.2
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou de 5e in de lijst nemen
RUU_Vision_HTC_WWE_1.34.405.4_Radio_12.28b.60.140e_26.03.02.24_M_release_155297_signed.exe