worden er met een nederlandse radio app die in het buitenland gebruikt word,extra kosten berekend?

Vanavond vertrek ik naar Zwitserland en wil onderweg graag naar de nederlande radio kunnen luisteren via de tunin.fm app. Als het goed is werkt deze via mijn afgesloten abbonement. Worden hierdoor extra kostten bovenop mijn abbonement gerekend, en hoeveel mb internet verbruikt de app ongeveer? (voor door bijv. 1 uurtje naar de radio te luisteren)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Zolang je nog in Nederland bent, is er niets aan de hand. Maar zodra je de grens over gaat, gaan de roamingtarieven gelden, en die zijn niet mals. Niet doen, dus!

Toegevoegd na 46 seconden:
Internet op je mobiel in het buitenland gaat buiten je abonnement om.
bamibal