Kan de Playstation Vita op dit moment GTA: Vice City Stories spelen?

Hij staat wel in de PS Store van mijn Vita, maar ik heb geen zin om hem te kopen wanneer ik hem niet eens kan spelen.

Ik heb ooit een lijst gezien met PSP games die zouden werken op de Vita, dat waren al een hoop, maar daar stond dit spel niet tussen. Als hij niet zou werken op mijn Vita dan vraag ik me af waarom hij wel in de Store staat van mijn Vita...

Kan iemand mij dit met zekerheid zeggen??

Toegevoegd na 16 minuten:
Voor de duidelijkheid: Ik wil 'm graag kopen in de PS Store ONLINE.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom wil je psp spellen spelen als je een vita hebt? Ik zou dan eerder voor uncharted of fifa gaan.. Waarschijnlijk komt er ook een gta op de vita, maar dat is nog afwachten.. Ps: kies voor uncharted :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eén woord: Prijs. Ik vind die spellen te duur, je betaalt dan bijna 50 euro voor een spel dat je, voor mijn gevoel, in een paar uur hebt uitgespeeld. Ik wacht op echt goede spellen, ik ben sowieso niet echt een fan van Uncharted :P Bovendien is GTA maar €8,-. Da's niks :)

Het beste antwoord

GTA: Vice City Stories is momenteel gewoon beschikbaar via de PlayStation Store op de PS Vita. De game kost op dit moment 7,99 en is te downloaden via "PSP Games" in de store.

Veel plezier ermee!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eindelijk een goed antwoord. Hier was ik helaas al achter na wat speurwerk toen ik geen nuttig antwoord kreeg op mijn vraag :P

Andere antwoorden (2)

koop 'm gewoon met garantie en bewaar de bon
kan je hem wel spelen hou je 'm
kan je hem niet spelen breng je 'm terug
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lees de toevoeging in de vraag. Ik dacht dat dat wel duidelijk was.. Je kunt moeilijk een gedownload spel terugbrengen namelijk.
Nee helaas niet
Alleen de spellen die voor de PS VITA zijn gemaakt werken op de PS VITA alle spellen voor de PSP en PSP GO werken niet op de PS VITA.
Maar je kan nog steeds wel online spelletjes downloaden via de Playstation storÊ
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is incorrect. Er zijn wel PSP spellen die werken op de Vita o_O