Wanneer je een simkaart koopt bij Hema, kun je dan direct bellen of moet je je eerst via computer registreren of zo?

Men neme een eenvoudig "ouderwets" telefoontje en men koope een sim kaart. Men steke de simkaart in het daartoe bestemde vakje in het telefoontje.... Kan men dan gelijk bellen of moet men zich weer eerst ergens registreren?

Ook blijkt dat je achteraf "Opwaarderingstegoed" bij de Hema kunt kopen. Hoe activeer je dat aan de kassa betaalde bedrag?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (1)

Ik heb toevallig laatst zo'n kaartje gekocht. Je hebt niets anders nodig dan een telefoontje en het pakketje dat je bij aankoop krijgt. Je moet even de instructie in het bijgeleverde boekje volgen en dan kun je meteen bellen.
Opwaarderen gaat als volgt: je koopt bij de Hema het gewenste bedrag aan beltegoed. Dan krijg je van hen een bon met een telefoonnummer en een unieke code. Je belt naar het nummer en geeft de code, vervolgens wordt het tegoed meteen bijgeschreven.