Is het mogelijk je oude BBM (blackberry messenger) contactpersonen van een andere ping terug te halen?

Sinds kort heb ik weer een nieuwe blackberry, omdat mijn vorige stuk is gegaan. Daardoor ben ik wel al m'n contactpersonen, notities en BBM contactpersonen kwijt geraakt die op het toestel stonden. Andere bestanden die op mijn mediakaart stonden heb ik wel nog.

De ping van mijn oude BBM heb ik nog wel. En ik vroeg mij af, is het mogelijk dat ik daarmee mijn oude contactpersonen van die ping nog terug zou kunnen halen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Alleen met de ping van je oude nee helaas.

Bij BBM kan je selecteren om een back-up te maken van je ping-contacten.
Op je e-mail of op je geheugenkaart.

Op je andere blackberry kan je die dan laden.

Maar zonder de back-up ben je je contacten kwijt.