Waarom deze kreet bij downloaden app?

Ik snap er niks van, probeer amber alert te downloaden in de appstore maar ik krijg deze kreet in beeld:

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Ik denk dat je een te oude iPhone hebt. Sommige nieuwe apps zijn alleen gemaakt voor iPhones 4 en 4s, en soms ook nog voor iPhone 3GS.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er staat 'deze app werkt niet met iPhone'.
Dat is toch zo duidelijk als wat? Je hebt een iPhone te zien aan je Vodafone provider. En het werkt niet met iPhone, je kunt de app dus niet downloaden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt Apps voor iPhone en iPad
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
WTF?!
dit word toch niet gevraagd
Amber Alert is voor alle versies denk ik. Je moet gewoon je iphone updaten. Als je die nieuwste ios al hebt dan werkt ie waarschijnlijk niet voor jouw mobiel.