Wat kan je met Cydia?

Op iPod touch 4G
iOS 5.0.1 gejailbreakt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met Redsn0w

Het beste antwoord

Cydia is een app store voor gebruikers van Apple-apparaten die werken op het iOS besturingssysteem, maar die niet door Apple goedgekeurd zijn, en dus ook niet te vinden zijn in de officiële AppleApp Store. Om deze apps te kunnen installeren op je Apple-apparaat is het noodzakelijk om eenmalig een jailbreak uit te voeren. Hiermee wordt voorkomen dat het apparaat herkent dat de app niet door Apple is goedgekeurd en deze weigert te installeren. De apps van Cydia kunnen onder andere op de iPod touch, iPhone en de iPad worden geïnstalleerd. Cydia is gemaakt door Jay Freeman (beter bekend als saurik).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kan allemaal thema's downloaden. En handige dingetjes, zoals een android lockscreen, handige tweaks enz. Ook kan je installous downloaden, waardoor je zo ongeveer alle apps gratis kan downloaden.