Hoe moet je een Apple iPod touch 4G met iOS 5.0.1 jailbreaken?

untethered jailbreak.

Er is nergens een duidelijke uitleg om te jailbreaken

Toegevoegd na 2 minuten:
En hoe moet de jailbreak er weer afgehaald worden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Powergen
12 jaar geleden
'Er is nergens een duidelijke uitleg om te jailbreaken" da's niet waar.. google staat er vol mee...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vaak zijn die niet duidelijk genoeg

Antwoorden (2)

Ga naar jailbreakme.com op je iPod en dan is het zo gebeurd. :)

Een jailbreak kun je eraf halen door de fabrieksinstellingen terug te zetten, of van te voren een back up te maken en die later terugzetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat wordt echt een probleem de 5.01 versie is nog steeds niet vrijgegeven om te unlocken ik ben er al 4 weken mee bezig sukses
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
unlocken is iets anders dan jailbreaken. Kan dit dit misschien gebruikenn?:: http://www.redsn0w.us/2011/12/jailbreak-ios-501-untethered-on-iphone.html