Hoe kan het dat mijn samsung galaxy S2 soms uit het niets opnieuw opstart?

Dit gebeurt niet als ik op de telefoon aan het werk ben maar gewoon als deze is vergrendeld. Ik heb automatische software update uitstaan dus dit is het niet. Wat kan dit zijn graag hulp want, soms heb ik de telefoon in me zak en kan ik niet gebeld worden omdat me pincode niet is ingevoerd.

Toegevoegd na 1 dag:
** ik heb de nieuwste firmwire **

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Het hoeft niet aan je instellingen te liggen, kan gewoon een van de kuren van je telefoon zijn. Zijn vrij veel s2's met kuren. Zo valt die van mij ook soms uit.. En wil dan pas aan de lader weer aan.

Ook kan het zijn dat je hem op een of andere manier ontgrendelt in je broekzak en daarbij ook nog eens uitzet. Maar dit laatste lijkt me zeer onwaarschijnlijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke, maar dan nog veel s2's die kuren hebben, hoor het vaker. Sommigen lopen vast, anderen gaan uit of starten opnieuw op. Het kan dus best zijn dat ook jouw telefoon een van die kuren heeft.. lijkt het wel op want het is niet gebruikelijk dat de s2 opnieuw opstart.
Heb je de nieuwste firmware al.
Voor eventuele oorzaken zie bron.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan een kapot moederbord zijn in je telefoon. Ken iemand met een Galaxy S Plus waarbij dit ook het geval was, bij hem startte hij soms 6x op een dag opnieuw op. Het heeft toen 8 reparatiebeurten gekost voordat ze erachter kwamen dat het moederbord de schuldige was. Die is toen vervangen en nu zijn er bij hem geen problemen meer.