Waar kan ik een motorola factory cable vinden?

Ik heb op mijn motorola Razr per ongeluk de /system files gedelete en nu krijg ik alleen nog maar het motorola logootje te zien... Aangezien bij de /system files ook de charging drivers zitten kan de telefoon niet opladen....

Nu weet ik wel hoe ik mijn telefoon weer aan het werk kan krijgen(namelijk door de stock-rom te flashen) maar kan ik nergens een kabeltje vinden die hier geschikt voor is(ivm met lege accu die niet meer kan opladen), die ook in Nederland geleverd kan worden.

Weet iemand misschien een website die deze kabeltjes wel naar Nederland verzend?

zo'n kabeltje bedoel ik: http://shop.teamblackhat.info/Factory-style-programming-cable-for-Motorola-FactCable.htm

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik kom een kabel tegen op Amazon (zie link) ook zie ik guides over hoe je zelf zo'n kabel kunt maken maar die heb je denk ik zelf ook al gevonden.