Wat is een goed abonnement met 1000 sms'jes voor 10 euro per maand voor de Iphone?

Mijn Provider is T-Mobile, is het dan makkelijker als ik van Provider switch? bijvoorbeeld naar Vodafone blox ofzo? of kan ik ook met m'n huidige provider zo'n soort abonnement krijgen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Let goed op of je dit wel nodig hebt met Blox van Vodafone kan je het per maand uitzetten als je het niet vast in je abonnement doet. Aangezien je iPhone zegt heb je vast ook internet abonnement, dan maak je vast veel gebruik van Whatsapp e.d. Dus zoek vooral goed je verbruik uit. En ga na hoeveel van je vrienden bijv. whatsapp heeft

Antwoorden (2)

Vodafone Blox is een extra bundel die je kunt kopen als je een vodafone simkaart hebt. Je hebt een 'zorgeloos sms blox' van 10€ waar je 1000 smsjes van kunt sturen. Als het alleen om smsen gaan kun je een prepaid kaartje kopen voor 7.50€ en dan kun je elke maand 10€ opwaarderen om je sms blox te activeren. Ik ken geen abonnement voor een tientje waar je zoveel voor kunt smsen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de provider 'Blyk' (spreek uit als [blik]) betaal je €10 per kwartaal. Je krijgt hier1000 SMS'jes per maand voor, en je kunt per maand 1000 minuten met andere Blyk-gebruikers bellen.
Let op: de leeftijd voor Blyk is 13 t/m 29.