Wat houdt 'parseerfout' in bij download android app

Hallo,

Ik krijg sinds korte tijd steeds vaker bij het downloaden of bij het installeren van een android app de melding: Parseerfout-Fout bij het parseren van het pakket.
Dit doet ie nog niet bij alles wat ik probeer te downloaden....maar tis steeds vaker en wordt behoorlijk irritant.

Kheb een Samsung Galaxy Ace versie 2.3.5 en is geroot.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
26.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je je telefoon kan rooten, kan je dit toch ook wel oplossen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Denk je dat ik er plezier in heb hier een vraag te gaan stellen ik zelf weet op te lossen? En denk je dat als iemand zijn telefoon geroot heeft ALLES van Android besturingssysteem af weet?En daar komt bij dat je niet eens weet of ik hem zelf heb geroot. Ik stel een normale vraag omdat ik iets niet weet en vraag naar diegenen die mij misschien wat vooruit kunnen helpen daarin.En niet om 1 of andere reactie die nergens op gebaseerd is en een daarbij komende vraag die je zelf wel kunt beantwoorden!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het spijt me
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mocht helaas niet baten. Maar bedankt voor je moeite.

Antwoorden (1)

ga even naar instellingen>toepassingen> en dan de market zoeken en dan cache wissen, gegevens wissen, en updates verwijderen. Daarna de market opnieuw starten en kijken of het dan opgelost is.