Wat is een goed mobieltje met touchscreen?

Ik zoek een goedkoop mobieltje met touchscreen. (Net zoals een iphone)
Ik heb het dan over €40,- ofzo.

ik heb het nodig voor bij tafeltennis circus of een andere gelegenheid waarbij het niet slim is om een dure telefoon mee te nemen.
ik heb namelijk nu een galaxy s2 en soms wil ik wel bereikbaar zijn maar wil ik niet zo'n dure smartphone meenemen.

en ik vind het fijn om touchscreen te hebben.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Een goede telefoon inclusief touchscreen voor dat bedrag is bijna niet te krijgen. Hiervoor moet je een 2ehandse telefoon kopen. Maar of dat betrouwbaar is voor dat budget? Nee, denk het niet. Als het toch maar voor bepaalde gelegenheden is, kun je toch ook gewoon een simpele Nokia of Samsung halen van 25€?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een lg cookie kp500 die gaat heel lang mee tenminste bij mij wel en hij is snel en je kunt ermee op internet als je dat wil.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Samsung c3300 star mini. 56 Euro