Is de nieuwste Android 4.0.3 al beschikbaar voor Samsung Galaxy S i9000? En werkt deze al goed?

Ik hoorde dat er nog fouten in de 4.0.3 zitten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Antwoorden (3)

Nee, en die komt ook niet. Gisteren is de update naar 2.3.6 verschenen.

Er komt geen officiële versie 4 voor de Galaxy S, maar er zal t.z.t. wel een alternatieve ROM beschikbaar zijn.
bamibal
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ Voor i9000 komt er geen Ice Cream Sandwich. Voor de i9100 (SGS 2) is hij er wel al, maar nog niet geschikt voor dagelijks gebruik - teveel bugs nog.
Een officiele ROM met 4.x is er nog niet. Maar wat bamibal zegt is niet helemaal waar ..
Samsung heeft aangegeven een soort 'lite' versie proberen te bakken, waar wat standaard apps zijn uitgelaten om te zorgen dat het rommetje in het geheugen van de SGS1 zal passen.
zie link
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar deze versie is nu nog niet uit? enig idee wanneer dat ongeveer zal komen? Mijn galaxy s heeft nog aardig wat bugs en ik draai nogsteeds op 2.3 , Is het dan slim de tussenstap naar 2.3.6 te maken? of is deze ook niet beschikbaar?
bamibal
12 jaar geleden
Er komt een soort value pack voor de i9000, maar die blijft gebaseerd op Gingerbread en NIET op ICS / Android 4. Wat ik schrijf is dus wel degelijk waar.
bamibal
12 jaar geleden
@dnamy: De update naar 2.3.6 is sinds gisteren beschikbaar voor toestellen die niet providergebonden zijn.
officieel komt deze rom niet meer uit voor de sgs, maar er zijn wel al zogenaamde customroms gemaakt voor de sgs die op 4.0.3 gebaseerd zijn, zoals cyanogenmod9

Toegevoegd na 56 seconden:
deze rom bevat overigens vrij weinig fouten, maar als je geen verstand hebt van dit soort dingen zou ik er niet aan beginnen om het erop te krijgen. Aangezien je garantie dan ook weg is.