Hoe kan ik op mijn mobiele telefoon , de samsung GT-B7610 (prepaid), het internet uitschakelen en alleen nog via wifi internetten?

Ik had hiervoor namelijk een nokia e71 en daar was het simpel. Daar kon ik dan via menu --> instrumenten --> instellingen --> verbinding --> toegangspunten, gewoon t-mobile internet eruit gooien en dan kon ik nog wel gewoon thuis en op andere wifi plaatsen whatsappen enzo. Kan ik dit ook instellen op de samsung GT-B7610 en zo ja hoe?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je er geen gebruiksaanwijzing bij?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee daar staat dus in. Ook in de uitgebreide gebruiksaanwijzing op internet kon ik het niet vinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Iemand anders nog een oplossing?

Antwoorden (2)

bij de meeste gsm's wordt de 3G functie automatisch uitgeschakeld als wifi wordt geactiveerd
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb het inmiddels gevonden, beste werkte om de bandkeuze te veranderen, zeiden ze bij de telefoonwinkel waar ik het gevraagd heb.