Ik kan niet met itunes sychroniseren hoe komt dat en wat kun ik eraan doen?

Ik kan niet met itunes sychroniseren omdat als itunes de apps aan het sychroniseren zit staat er "itunes kan geen apps met de iphone van wierd sychroniseren, omdat niet kan worden bepaald welke apps op de iphone zijn geinstaleerd" dat staat er hoe kom ik hier vanaf dt ik wel kan sychroniseren? Ik heb ios 4.2.1. En itunes 10.5.3.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Itunes zegt nu "itunes kan niet nagaan of er een update voor de aanbiederinstellingen op uw iphone beschrikbaar is. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (1651)." dat staat er
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien heb je je iPhone gejailbreakt? Is dat het porbleem? Toegevoegd na 13 seconden:
*probleem
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb hem niet gejailbreakt en heb hem ook al gereset,opnieuw opgestart, en de instellingen herstelt

Het beste antwoord

Je moet hem reseten door hou de uit knop en de home knop allebei tien seconde tegelijk ingedrukt

Werkt dat niet mail mij even
Op ml.lankheet@ziggo.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat werkt ook niet ik wat moet je dan mailen ofzo?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb ik namelijk al geproveert en te resetten en te herstellen op opnieuw op te starten maar werkt niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Breng hem terug waar je hem gehaald hebt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb hem 2de hands...

Andere antwoorden (2)

ipod updaten.
je hebt de nieuwste versie van itunes en een oude op je ipod dus ik denk dat er hierdoor mis communicatie ontstaat. ik heb dit ook gehad en dit was voor mij de oplossing!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
probeer een oudere versie van itunes misschien is er iets mis met deze nieuwe versie